Katka
O mně | Kontakt

Poslední aktualizace: 22.11.2018

Charakteristika hodin

Aerobic

je dynamické cvičení aerobního charakteru (tj. za dostatečného přístupu kyslíku k pracujícím tkáním) ke zvýšení kondice krevního oběhu, kapacity plic, zvýšení svalové síly a vytrvalosti, zlepšení ohebnosti a schopnosti koordinace. Pomocí kombinací základních kroků se tvoří choreografie různého stupně náročnosti. Každá lekce je zakončena strečinkem.

Osoby starší, s vyšším krevním tlakem, nadváhou, srdečními potížemi, cukrovkou a těhotné ženy by měly začátek cvičení konzultovat s lékařem.

Chi-toning

Program budoucnosti z minulosti CHI (energie) TONING (zpevnění) je středně dynamické cvičení, které efektně spojuje prvky jogy, pilates, posilování, strečinku a 5 tibeťanů. Vhodné pro osoby jakohokoliv věku, pohlaví
a kondice.

Aerobic mix

Lekce aerobiku doplněná o posilování.

P-class

Lekce aerobiku s posilováním zaměřeným na problematické partie (břicho, stehna, hýždě).

Bodystyling

Lekce aerobiku s posilováním zaměřeným na tvarování celé postavy za použití náčiní (činky, gumičky).

Step aerobic

Aerobní trénink s využitím stupínků, jejichž použití intenzivně zatěžuje dolní část těla (stehna, hýždě, lýtka).

Pilates

Cvičení zaměřené na vnitřní svalstvo, formuje postavu z hloubky na povrch. Posiluje a protahuje svaly za současné spolupráce těla a mysli.

Cvičení maminek s dětmi (1,5–4 roky)

Malé děti si osvojí základní pohybové návyky, naučí se pohybové říkanky, zacvičí si s balonem i padákem, zatančí si na písničky. Učí se nejlépe napodobováním a tak cvičí, tančí a dováději i s maminkami.

Formování těla
Kombinace posilování s aerobní zátěží s využitím pomůcek, např. flexybary, stepy, gumy a činky. V 90minutové hodině zvýšíme intenzitu cvičení kruhovým tréninkem.
Miniaerobic + Aerobic 6–9 let + Pohybové hry pro kluky a holky

Aerobik pro děti předškolního a školního věku, fyzický trénink, příprava na vystoupení, zábava, zdravotní cvičení.